Vi söker en vikarie till vårt kök | Ömsen

Vi söker en vikarie till vårt kök

Vill du jobba på ett åländskt företag som har arbetat för ett tryggare samhälle i över 150 år? Vill du vara på en arbetsplats där engagemang och drivkraft värdesätts högt? Vill du vara med i ett team av fantastiskt bra kollegor?

Vi söker en vikarie till vårt kök!

Vi söker en kock eller person med köksvana till personalmatsalen på Ömsen. I första hand är det ett sommarvikariat på ca 6 veckor men det kan även finnas behov av inhopp under hela året. I vårt eget kök tillagas och serveras lunch och fika dagligen måndag-fredag, sommartid för ca 35 personer. Vi söker en kunnig och engagerad kock och/eller en person som har erfarenhet av att jobba i kök och har vana att jobba självständigt. Vi erbjuder en kreativ och trevlig arbetsplats där du får ansvara för hela kedjan med att planera, beställa råvaror, tillaga och serverar maten. Arbetstiden är kl. 7-15. Inledningsvis får du jobba i team med våra ordinarie kockar och under en period mitt i sommaren får du jobba självständigt.

Arbetet börjar:
Arbetet börjar enligt överenskommelse och pågår cirka 6 veckor i sommar.

Arbetstid:
Heltid, arbetstid måndag-fredag kl. 7-15.

Lön:
Lön enligt överenskommelse.

Ansökan inlämnas senast:
Urval sker kontinuerligt, så lämna in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 20 maj.

Ansökan skickas till:
Britt Sundberg britt.sundberg@omsen.ax